Tilaus

Voit tehdä tilauksen verkkokaupassamme lisäämällä haluamasi tuotteet ostoskoriin. Jos haluat lisätietoja tuotteista lähetä kysely sähköpostilla tai soita kyseisen osaston suoriin numeroihin, jotka löydät yhteystieto-sivuilta. Tällä hetkellä toimitamme tilauksia ainostaan EU-maihin.

Mikäli tuote-, hinta- tai -saatavuustiedoissa tapahtuu muutoksia tilauksen teon jälkeen, olemme tällöin yhteydessä tilauksen tekijään.

Toimitustavat

Voit halutessasi noutaa tilauksesi jostain kuudesta toimipaikastamme. Silloin emme peri mitään käsittely- ja toimitusmaksuja. Verkkopankissa maksaessasi toimitamme tilauksesi kirjeenä, postipakettina, Matkahuollon bussirahtina, Matkahuollon jakopakettina, Matkahuollon Lähellä-pakettina tai Kiitolinjalla. Pienet ja vähäarvoiset tuotteet (nokkahuilut, kitarankielet, pienet varaosat...) lähetämme ensisijaisesti kirjekuoressa. Vaikka olisit valinnut toimitustavaksi 'Toimitus ovelle', otathan huomioon että Postin Maksikirje ei välttämättä aina mahdu postilaatikkoon/-luukkuun, jonka vuoksi toimitus menee noudettavaksi lähimmästä Postin toimipisteestä. Kirjetoimituksille ei myöskään ole saatavissa seurantatunnusta. Postiennakolla ja Matkahuollon jälkivaatimuksella toimitamme paketin lähimpään Postin tai Matkahuollon toimipisteeseen. Myymälään noudettavaksi tilattua tuotetta, joka ei ole maksettu verkkokaupassa, säilytämme varattuna 2 viikkoa.

Toimitusaika

Verkkokaupasta tilattavissa olevat tuotteet löytyvät varastosta, ellei toimitusaikaa ole erikseen ilmoitettu ja pyrimme lähettämään tavarat seuraavana arkipäivänä. Useimmiten tilauksen käsittelyaika on 0-3 arkipäivää ja toimitusaika on näin ollen 1-5 arkipäivää (myös noudoissa). Mikäli tuotteen saatavuudessa on tapahtunut muutoksia tai toimitusajasta tulee selvästi pitempi, olemme yhteydessä tilauksen tekijään.

Toimitusmaksut

Suomessa toimitus- ja käsittelykuluina veloitamme 5€. Toimitusmaksu muihin EU-maihin on 12,90€ painosta riippumatta. Emme toimita EU:n ulkopuolelle.

Maksutavat

Maksun suoritat joko verkkopankissa (Nordea, OP, Danske Bank, Tapiola, S-Pankki, Säästöpankki, Nooa, POP, Aktia, Ålandsbanken, Handelsbanken), luottokortilla (Visa/Mastercard) tai postiennakolla/jälkivaatimuksella, jolloin maksat tilauksesi kun noudat sen Postin tai Matkahuollon toimipisteestä. Jos noudat tilauksesi jostain liikkeestämme, voit myös maksaa sen noudettaessa (käteinen, pankki- ja luottokortit sekä F-Musiikin lahjakortti). EU-maihin toimitetut tilaukset maksetaan luottokortilla tai verkkopankeissa.

Klarna ja Santander

Yksityishenkilöille on vielä mahdollista maksaa Klarna-laskulla tai Klarna-/Santander-osamaksulla.

Klarnan ja Santanderin tarjoamat palvelut edellyttävät myönteisen luottopäätöksen, joka saadaan ostotapahtuman yhteydessä verkkokaupan kassalla.

Santander-rahoitusta voit hakea myös myymälässä, Klarna on käytössä ainoastaan verkkokaupan puolella.

Maksut Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla tehtävissä maksuissa Paytrail Oyj näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830

Verkkopankit

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

Aktiiviraha

F-Musiikin myymälöissä voit hakea myös Handelsbankenin Aktiivirahaa yhtenä osamaksu-vaihtoehtona. Aktiivirahaa ei voi hakea verkkokaupan kautta.

Lue lisää: www.aktiiviraha.fi

Palautukset


Kaikilla tuotteilla on 14 vrk palautusoikeus toimituspäivästä.

Tuotteet on palautettava alkuperäispakkauksessaan siinä kunnossa kun ne on toimitettu. Liitä palautuksen mukaan tilauksen numero, yhteystietosi sekä tilinumerosi, niin palautamme tuotteen hinnan kun tuotteet ovat meille saapuneet. Joitakin kokeiltuja tuotteita emme voi hyvittää hygieniasyistä, näihin kuuluu mm. puhaltimien suukappaleet ja lehdykät, korvatulpat, puhaltimet kuten nokkahuilu, tinapilli, kazoo, nenäpilli jne.

Palauttaessasi viallisen tuotteen, liitä mukaan myös selvitys viasta.

Postin ja Matkahuollon palautuksissa merkitse pakettiin seuraavat tiedot:

Asiakaspalautus

F-Musiikki Oy
Antaksentie 4
01510 Vantaa

Matkahuollon palatuksissa, tarvitset palautusnumeron 9502487

Orders / deliveries outside Finland

Please contact us by email: info(a)f-music.com. We ship to EU-countries. We do not ship outside EU.